Er vandet ved at flyde over?

Stress er som dråber i et glas vand. Det er sjældent bare én ting, der stresser.
Stress er ikke nødvendigvis farligt, hvis du oplever det i kortere periode. 

Læs mere nederst på siden om hvad du skal være opmærksom på, hvis du har stress.

Tag en stresstest her og find ud af, om du er stresset.

Resultatet bliver sendt til din mail.

Tag testen her

Please enter your email:

Jeg har uro i kroppen
 
 
 
Jeg har tankemylder
 
 
 
Jeg sover dårligt eller meget lidt
 
 
 
Jeg bliver let irriteret og lader det gå ud over andre
 
 
 
Jeg har meget let til tårer
 
 
 
Jeg er anspændt i skuldre, nakke eller kæbe
 
 
 
Jeg har ofte hovedpine
 
 
 
Jeg orker ikke at være sammen med andre mennesker i øjeblikket
 
 
 
Jeg oplever en indre modstand eller modvilje
 
 
 
Jeg har en meget kort lunte
 
 
 
Jeg har knugen i maven eller brystet
 
 
 
Jeg er flad, men ved ikke hvordan jeg får energien igen
 
 
 
Jeg kan ikke huske, hvornår jeg var rigtig glad
 
 
 
Jeg oplever kraftig hjertebanken
 
 
 
Jeg  har sommerfugle i maven – ikke de hyggelige
 
 
 
Jeg  har tørhed i munden
 
 
 
Jeg oplever midlertidig rysten eller tics
 
 
 
Jeg bliver pludselig vred, uden at kunne sige præcis hvorfor
 
 
 
Jeg har et større forbrug af stimulanser (alkohol, cigaretter, chokolade)
 
 
 
Jeg er blevet meget glemsom
 
 
 
Jeg er mere indesluttet, end jeg plejer at være
 
 
 

Question 1 of 21

Afstressning

Du får værktøjer til at få stressen ud af kroppen samt et større fokus på hvad du har brug for, for at få energi.
Vi har fokus på at give dig en god nattesøvn. Derudover lærer du, hvordan mindfullness og fysisk aktivitet fungerer som stressafladere.
Når stressen forsvinder får du igen evnen til at tænke mere langsigtet og strategisk.

Hverdagen

Du får hjælp til at balancere hverdagen og din stress, så du kommer ovenpå uden at det får alvorlige konsekvenser for dit arbejde eller familie.
Du får værktøjer til at danne overblik og prioritere det der er vigtigt.
Forløbet giver dig Empowerment – dvs. evnen til at tage kontrollen fra stressen, så det igen er dig, der er i førersædet

Fremtiden

Du lærer at identificere og håndtere det der stresser dig. Du får evalueret på hvordan du har prioriteret indtil nu og hvilke konsekvenser det har haft.
Du bliver bedre til at mærke hvornår dit bæger er ved at fyldt. så du kan reagere på det din krop og underbevidsthed fortæller dig. Det betyder, at du fremover undgår at stressen tager over igen.